GPeC

Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din Romania.
Vezi detalii
MeasureCamp

Measure Camp is an open, free-to-attend unconference, different from any other web analytics conference held around the world.
Vezi detalii
Google Analytics

Cea mai folosita unealta pentru raportarea activitatii pe site (vizite, conversii).
Vezi detalii

Hotjar

Serviciu gratuit pentru inregistrarea activitatii vizitatorilor pe site.
Vezi detalii
InboxTarget

Solutie completa Automatizare Marketing si Retargeting
Vezi detalii
Retargeting.biz

Retargeting este cea mai buna solutie pentru a vinde online! Singurul software de email marketing din Romania care iti poate creste vanzarile pana la 100%
Vezi detalii

SEMrush

You can audit your own site or your competitors and receive a report indicating strengths and weaknesses of a complete site, compare sites in your niche, improve SEO and identify keywords, or analyze ad campaign performance.
Vezi detalii
Visual Website Optimizer

A/B Testing and Conversion Optimization Platform
Vezi detalii
OptiMonk

To capture more potential customers before they leave your site, use OptiMonk to create exit-intent popups to display when a visitor makes an attempt to leave your site
Vezi detalii

Criteo

With Criteo, you can convert more shoppers by presenting them with dynamic ads that recommend the best offers and products from your catalog.
Vezi detalii
Zendesk Chat

Platforma pentru comunicarea in timp real cu vizitatorii (chat).
Vezi detalii
Zapier

Zapier is a tool that allows you to connect apps you use every day to automate tasks and save time
Vezi detalii

GTmetrix

Analizeaza viteza de incarcare a unei pagini si recomanda rezolvarea problemelor.
Vezi detalii
European Digital Commerce

European Digital Commerce este un eveniment exclusivist, dedicat comertului electronic, ce isi propune diseminarea celor mai actuale informatii despre procesul digitalizarii si a celor mai bune practici implementate in acest domeniu, la nivel mondial.
Vezi detalii
Retail Arena

Vino la eveniment si vei afla cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni si traditionali pentru a-i atrage pe consumatorii actuali, care resimt deopotriva presiunea timpului si din a caror vocabular online-ul este nelipsit.
Vezi detalii


Avem grijă de datele tale personale. Navigând în continuare, ești de acord cu politica de confidențialitate     Am înțeles