Ghidul Angajării în eCommerce

Rolurile necesare în echipa unui magazin online. Cerințe și responsabilități pentru 32 de posturi (fișe de post). Cum aduci și păstrezi în companie angajați valoroși.
Vezi detalii
Nu trebuie să fie nebunie la birou

Orele prelungite de lucru, volumul excesiv de munca si privarea de somn au devenit motive de mandrie pentru profesionistii moderni. Insa aceste realitati ar trebui sa fie embleme ale prostiei, sustin autorii.
Vezi detalii
Manual de branding

Ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si cum este sustinut
Vezi detalii

Nu mancati niciodata singuri

După cum a descoperit autorul încă din primii săi ani de viață, lucrul care îi diferențiază pe oamenii de sucess de ceilalți este modul în care utilizează puterea relațiilor, astfel încât toată lumea să câștige.
Vezi detalii
Arta retelelor sociale

Cu mai bine de o suta de sfaturi practice, trucuri si observatii, autorii prezinta o strategie completa de a construi o prezenta concentrata, riguroasa si convingatoare pe cele mai populare platforme de retele sociale.
Vezi detalii
Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm
Vezi detalii

Cum functioneaza Google

Autorii explica modul È‹n care tehnologia a inclinat balanta puterii dinspre companii catre consumatori, aratand ca singura cale de a reusi in aceasta lume, aflata È‹n perpetua schimbare, este realizand produse superioare din punct de vedere calitativ.
Vezi detalii
Rework

Folosind un limbaj direct si considerand drept optima calea cea mai usoara, REWORK este manualul perfect pentru toti cei care au visat vreodata sa reuseasca pe cont propriu.
Vezi detalii
Triburi

Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie el religios, etnic, politic sau muzical.
Vezi detalii

Small Data

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifică puterea informațiilor calitative în misiunea sa către următoarea mare descoperire.
Vezi detalii
Simply Better

Customers dont want bells and whistles and dont care about trivial differences between brands. What they really want are quality products, reliable services, and fair value for money. Yet most companies consistently fail to meet these basic customer needs.
Vezi detalii
De la zero la unu

Note despre startupuri sau cum sa construiesti viitorul
Vezi detalii

Scurtaturi inteligente

Cartea spune povestile unor inovatori care au indraznit sa lucreze diferit si expune cateva dintre punctele-cheie care le-au adus faima. Este un volum despre aplicarea unor concepte antreprenoriale si tehnologice folosite pentru a obtine succesul si despre cum, prin emulatie, si noi ne putem depasi concurenta, ne putem dezvolta afacerile si putem rezolva problemele societatii mai rapid decat credem.
Vezi detalii
Becoming Steve Jobs

Din aventurier în vizionar
Vezi detalii
Elon Musk

Tesla, SpaceX si misiunea construirii unui viitor fantastic
Vezi detalii


Avem grijă de datele tale personale. Navigând în continuare, ești de acord cu politica de confidențialitate     Am înțeles