Ghidul Angajării în eCommerce

Rolurile necesare în echipa unui magazin online. Cerințe și responsabilități pentru 32 de posturi (fișe de post). Cum aduci și păstrezi în companie angajați valoroși.
Vezi detalii
Manual de branding

Ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si cum este sustinut
Vezi detalii
Arta retelelor sociale

Cu mai bine de o suta de sfaturi practice, trucuri si observatii, autorii prezinta o strategie completa de a construi o prezenta concentrata, riguroasa si convingatoare pe cele mai populare platforme de retele sociale.
Vezi detalii

Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm
Vezi detalii
Triburi

Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie el religios, etnic, politic sau muzical.
Vezi detalii
Small Data

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifică puterea informațiilor calitative în misiunea sa către următoarea mare descoperire.
Vezi detalii

Inovatorii

Inovatorii este povestea revelatoare a oamenilor care au creat computerul și internetul, o istorie de referință a revoluției digitale și un ghid indispensabil al modului în care apare inovația.
Vezi detalii
Jony Ive

The Genius Behind Apple's Greatest Products
Vezi detalii
Jeff Bezos si epoca Amazon

Jeff Bezos si epoca Amazon este o lectura revelatoare pentru oricine isi doreste sa inteleaga dinamica dupa care functioneaza economia digitala.
Vezi detalii

Confesiunile unui vorbitor in public
Steve Jobs - biografia autorizata

Walter Isaacson a reusit sa creioneze portretul vietii trepidante si a personalitatii de o intensitate mistuitoare a unui antreprenor creativ.
Vezi detalii
Incantare

Cartea lui Guy surprinde importanta faptului de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic.
Vezi detalii

In competitie cu norocul

Povestea inovarii si a deciziei clientului
Vezi detalii
Clienti pe viata

Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru il si primesc. Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza.
Vezi detalii
Orice reclamatie este un cadou

Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
Vezi detalii


Avem grijă de datele tale personale. Navigând în continuare, ești de acord cu politica de confidențialitate     Am înțeles