Ghidul Angajării în eCommerce

Rolurile necesare în echipa unui magazin online. Cerințe și responsabilități pentru 32 de posturi (fișe de post). Cum aduci și păstrezi în companie angajați valoroși.
Vezi detalii
Simply Better

Customers dont want bells and whistles and dont care about trivial differences between brands. What they really want are quality products, reliable services, and fair value for money. Yet most companies consistently fail to meet these basic customer needs.
Vezi detalii
Jeff Bezos si epoca Amazon

Jeff Bezos si epoca Amazon este o lectura revelatoare pentru oricine isi doreste sa inteleaga dinamica dupa care functioneaza economia digitala.
Vezi detalii

Cum sa livrezi fericire

Calea catre profituri, pasiune si scop
Vezi detalii
Clienti pe viata

Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru il si primesc. Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza.
Vezi detalii
Orice reclamatie este un cadou

Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
Vezi detalii

Emotionomics

Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
Vezi detalii
Experienta Apple

Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer
Vezi detalii
Psihologia persuasiunii - totul despre influentare

Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare
Vezi detalii

Arta vanzarii

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.
Vezi detalii
Irational in mod previzibil

Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile
Vezi detalii
Tehnici de a vinde

Tehnicile prezentate in aceste pagini sunt extrase din interviuri luate unor profesionisti din America, Europa si Asia.
Vezi detalii

Cum sa-ti creezi relatii avantajoase, sa castigi increderea si sa devii influent

Cum sa devii o persoana charismatica. Cum sa iti faci prieteni noi si sa-i pastrezi pe cei vechi. Cum sa evaluezi si sa intelegi personalitatea altor oameni, astfel incat sa poti relationa cu ei intr-un mod mai eficient.
Vezi detalii
Curs customer care

Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participantilor cu tehnici si cunostinte valoroase de relationare comerciala si comunicare, trainingul fiind totodata un cadru in care participantii sunt incurajati sa participe si sa schimbe experiente.
Vezi detalii
Vanzator sau Invins. Un training de vanzari ALTFEL

Dar ce iti ofera acest training? In primul rand iti arata cum sa iti construiesti planul si strategia de lupta, iti ofera armele si echiparea potrivita pentru toate tipurile de batalii importante din viata ta de vanzator si mai ales curajul si increderea care sa te poarte spre victorie.
Vezi detalii


Avem grijă de datele tale personale. Navigând în continuare, ești de acord cu politica de confidențialitate     Am înțeles