CV

5 idei de CV-uri care ies in evidenta

Deși CV-urile clasice sunt încă folosite în marea majoritate a domeniilor de activitate, dacă vânezi un job în ecommerce/online e mult mai ușor să-ți scoti în evidență aptitudinile și experiența folosindu-te chiar de componenta de online.
.
Îți vom exemplifica în acest articol 3 metode prin care cu siguranță vei atrage atenția angajatorului.

Website personal

Atunci când vei ajunge pe lista scurtă a unui angajator, cu siguranță acesta va da o căutare pe Google cu numele tău. Având un website personal și puțină optimizare SEO a acestuia pentru numele tău, te vei asigura că în rezultatele căutării, pe lângă profilul de OLX unde ți-ai vândut telefonul ultima oară, angajatorul va avea ocazia să găsească un întreg site cu informații despre tine, afișate într-un mod ușor de citit, rapid și inedit.

Poți construi cu ușurință un website personal, folosind următorii pași:

  1. Selectează un plan de hosting. Aruncă o privire asupra caracteristicilor fiecărui plan pentru a decide care plan se potrivește cel mai bine site-ului tău.
  2. Alege un nume de domeniu. Pentru un site personal, este recomandat să utilizezi propriul tău nume sau o variantă a acestuia, ca nume de domeniu.
  3. Construiește-ți site-ul personal cu WordPress. Primul lucru de făcut este să alegi o temă pentru a determina aspectul site-ului. Îl poți personaliza după bunul plac. Nici măcar nu trebuie să fii un profesionist în ale web design-ului sau programării web. De exemplu pe acest site vei găsi zeci de template-uri perfecte pentru un CV online cu prețuri de maxim 20$.
  4. Completează site-ul cu datele personale, istoricul angajării, competențe și alte informații.

00-preview.__large_preview

01_preview_image.__large_preview.__large_preview

Campanie PPC

O alta variantă inedita de a atrage atenția unui angajator e să te faci vizibil în acele locuri pe care acesta le frecventează (website-uri, rețele sociale). Cu puțin research și datorită capabilităților tehnice ale platformele de PPC  vei reuși să te faci vizibil în locuri unde angajatorii vor fi surprinși.

Screenshot_1

În filmuletul următor e exemplificat cum a procedat un tip din New York:

Blog / Social media / Comunități online

Pe rețelele sociale și bloguri, angajatorii încearcă să afle ce fel de persoană esti cu adevarat, cum îți argumentezi opiniile, ce reactii ai la anumite evenimente, ce pasiuni ai în afara job-ului, valorile tale etc. Dacă în viața privată ai anume activități de care nu ești prea mândru sau care crezi că afecteaza felul în care ceilalți te percep, cel mai probabil nu trebuie să fie povestite pe rețelele de social media.

Dacă însă ai un blog unde povestești despre ce locuri ai mai vizitat sau faci parte din vreo comunitate online unde oferi ajutor… toate acestea pot fi folosite pentru a atrage atenția posibililor angajatori.

***

Iar dacă vrei să ieși în evidență și cu un CV mai altfel, poți arunca un ochi pe platforma Novorésumé dezvoltată chiar de trei studenți români în urma cercetării regulilor sugerate de specialiștii în resurse umane.

Mult succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *