Evenimente Utile

Au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC

Ediția aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrierilor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului Național București. Cu o tradiție de 15 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente, comunitate și resurse E-Commerce & Marketing Online din România și Europa de Est. 

Competiția GPeC – cel mai complex Benchmark E-Commerce și cea mai utilă resursă a magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile

“Cu toții traversăm o perioadă nefastă cauzată de pandemia COVID-19, dar nu trebuie să predăm armele și să capitulăm. De aceea, sfatul nostru pentru magazinele online este să folosească acest interval de timp pentru a-și optimiza website-urile, pentru a primi recomandări avizate de la experții din Juriul GPeC și, astfel, pentru a-și crește rata de conversie”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. 

30 de specialiști cu experiență în E-Commerce și Digital Marketing – membri în Juriul Competiției GPeC – analizează magazinele online înscrise în Competiție prin peste 200 de criterii de evaluare general valabile la nivel internațional, care vizează: 

  • User Experience – ergonomia website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop pentru asigurarea unei experiențe facile și intuitive de navigare
  • Funcționalitățile website-ului – funcționarea corectă și intuitivă a tuturor formularelor din site și a întregului proces de Checkout
  • Search – funcționarea corectă a câmpului de căutare internă ținând cont de Best Practices
  • Mystery Shopping – calitatea serviciilor magazinelor online în relația cu clienții prin plasarea de comenzi de Mystery Shopping
  • SEO – cât de bine sunt optimizate magazinele online pentru motoarele de căutare
  • Security – gradul de protecție al bazelor de date și al informațiilor sensibile despre clienți în contextul actual de GDPR
  • E-Mail Marketing – frecvența și calitatea campaniilor de Newsletter pentru un Open Rate & Click Rate cât mai mare
  • Content & Social Media – frecvența și calitatea conținutului (ex.: Blog) și a însemnărilor din rețelele de socializare
Dan Vârtopeanu, mentor GPeC

Toate magazinele online înscrise în Competiția GPeC primesc un Raport E-Commerce detaliat pentru fiecare din cele peste 200 de criterii, precum și recomandări avizate despre cum să remedieze problemele semnalate, astfel încât să își crească Rata de Conversie și să vândă mai mult.

Mentorship pentru magazinele online înscrise în Competiția GPeC

Pe lângă raportul e-commerce primit, magazinele online vor beneficia de 2 sesiuni de Mentorship 1-la-1 cu specialiștii care le-au evaluat, în cadrul cărora vor discuta asupra raportului rezultat și vor primi consultanță și recomandări avizate despre cum să își optimizeze website-urile pentru a vinde mai mult. 

În plus, magazinele online care aleg pachetul PLATINUM la înscrierea în Competiție, vor fi mentorate și asupra propriului business și a strategiei de dezvoltare de către unii dintre cei mai cunoscuți antreprenori și investitori din România.  

“Competiția GPeC este un adevărat proces prin care trec magazinele online timp de 7 luni: website-urile lor sunt analizate de 30 de experți prin peste 200 de criterii de evaluare în două etape la momente diferite pentru a urmări evoluția lor în timp. Pe lângă cele două evaluări și a rapoartelor rezultate, magazinele au parte de sesiuni dedicate de Mentorship în discuții 1-la-1 cu specialiștii din domeniu. Scopul Competiției GPeC este să ajutăm realmente magazinele să aibă un website bine optimizat și, astfel, să își crească rata de conversie și vânzările”, explică Andrei Radu. 

Beneficii în valoare de minimum 5.690 euro pentru magazinele care aleg să se înscrie în Competiția GPeC

Pe lângă auditul complet de website, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC primesc și Marca de Încredere TRUSTED.ro (care le atestă consumatorilor faptul că magazinele respectă legislația și bunele practici în e-commerce), precum și Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro (în care consumatorii pot lăsa și citi recenziile altor clienți ai magazinelor). Beneficiile în servicii ale magazinelor înscrise în Competiția GPeC sunt în valoare de minimum 5.690 EUR, în funcție de pachetul selectat la înscriere. 

Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 349 EUR + TVA și ajunge la 599 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și 2 bilete de acces All Inclusive la evenimentul GPeC SUMMIT din 2 noiembrie 2020. Oferta de preț este valabilă până pe 30 aprilie 2020, urmând ca prețurile să crească după această dată. 

Detaliile complete despre Competiția GPeC, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul organizatorilor, în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online/

Potrivit organizatorilor, peste 1.000 de magazine online unice au fost înscrise în Competiția GPeC în cele 14 ediții de până acum, iar 93% din ele au considerat participarea extrem de utilă pentru dezvoltarea afacerii lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *