Evenimente

Retail Arena 2019, 1+1 gratuit

În fiecare an, retailArena aduce în atenția participanților tendintele momentului în domeniul comercial la nivel local si global. Tematica din 2019 a evenimentului , ”From emotions to experience: retail of the future”, își propune să sublinieze importantacreării unei experiențe pentru consumator și fidelizarea lui prin intermediul unor factori emoționali, atât în mediul offline, dar si online.

Timp de două zile, intre 23-24 octombrie, spatiul retailArena, organizat in cadrul Hotelului Sheraton, din Bucuresti, va fi unul dedicat ideilor inovatoare pentru comerțul viitorului, aplicațiilor practice din strategiile de marketing sau vânzări ale unor companii importante din domeniu și analizei avantajelor unei afaceri în retailul tradițional vs. comerț electronic, prin intermediul unor prezentări și studii exclusive, dar și a workshop-urilor cu informații “hands on”.

Profită acum de Oferta 1+1 Gratuit pentru bilete achiziționate în cadrul retailArena! Fie că alegi să cumperi un Pachet Complet Event (conferință + workshops), individual Conferința sau individual unul dintre Workshops, vei primi GRATUIT încă un bilet din aceeași categorie aleasă inițial.

retailArena se adresează atât marilor lanțuri de retail, magazinelor online, cât și furnizorilor de servicii, specialiștilor în logistică și marketing, proprietarilor de spațîi comerciale și producătorilor din FMCG.

***

Printre speakerii prezenti: Rafael Campos (VTEX), Cornel Morcov (FAN Courier), Iulian Stanciu (eMAG), Alex Bratu (JYSK), Octavian Dumitrescu (CustomSoft) sau Simina Niculita (Colliers Romania).

Prima zi a evenimentului, 23 octombrie, este destinata Marketing-ului si mecanismelor pentru fidelizarea clientilor – vor fi discutii cu producatorii si retailerii si vom afla ultimele noutati despre marketingul produsului si customer engagement si vom analiza cele mai noi strategii de vanzari ale unor companii importante.

In a doua zi a evenimentului, pe 24 octombrie, vor fi discutii despre experienta Omnichannel – se vor analiza obiceiurile de cumparare ale generatiei Z, noutati despre customizari, automatizari si platforme pentru retail si cum s-a schimbat si se va schimba consumatorul omnichannel.

In cadrul workshop-urilor sustinute la finalul dezbaterilor din cele doua zile, participantii vor primi sfaturi practice despre cum sa construiasca un business care sa faca performanta atat in Romania, cat si peste hotare.

***

In fiecare an, retailArena reuneste pe scena marile lanturi de retail din Romania, dezvoltatori si proprietari de spatii comerciale, producatori, comercianti independenti, distribuitori, specialisti in retail (packaging, logistica, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesati de oportunitatea comertului online, furnizori de servicii. Speram sa ne vedem prin zona!

Profita acum de promoția prin care beneficiezi de 1 bilet gratuit pentru întreg evenimentul din 23-24 octombrie, de la Hotel Sheraton

Printre companiile prezente anul acesta la retailArena 2019, se numără: VTEX, FAN Courier, Carrefour, Mastercard, Iulius Town, eMag, Metro, Enterprise Concept, Leverage, Hervis, LaDoiPasi, CustomSoft, SAP, Filip & Company, Answear, Iulius Town, Colliers și JYSK.  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.