Evenimente

Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

„Digital Marketing-ul – așa cum îl știm astăzi – a murit!” este de părere Jono Alderson (Yoast), unul dintre cei 8 speakeri internaționali legendari care vor urca pe scena GPeC SUMMIT în zilele de 27-28 Mai. 

„Tot ce știm astăzi despre Marketing și Publicitate se bazează pe regulile de <ieri>, în timp ce noile tehnologii, schimbările radicale în comportamentul consumatorilor și dezvoltarea accelerată a asistenților personali inteligenți (AI), fac ca aceste reguli să devină inutile și numai bune de aruncat la gunoi”, explică Jono Alderson. 

Jono Alderson este Special Ops la Yoast și a fost considerat de către Serpstat drept cel mai bun specialist SEO în 2018. Pe data de 27 Mai, Jono va susține în cadrul GPeC SUMMIT, prezentarea „Digital Marketing is Dead – are you ready for what’s next?”, în care va explica de ce, unde și cum trebuie să acționeze companiile pentru a putea supraviețui acestei revoluții tehnologice. 

Apropo, anul acesta GPeC SUMMIT va avea lor pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare, unde sunt așteptați peste 800 de participanți C-level din domeniu.

⏳Mai sunt doar câteva zile de înscrieri cu cel mai mic preț prin intermediul Ofertei Very Early Bird care expiră pe 15 aprilie 2019, prețul unui bilet de acces pornind de la doar 79 EUR + TVA/persoană. Începând cu 16 aprilie, prețurile cresc cu 20 euro. Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/  

***

GPeC SUMMIT 27-28 Mai: Speakeri excepționali și know-how premium:

8 speakeri internaționali de excepție vor urca pe scena GPeC SUMMIT în cele două zile de eveniment si vor aborda (alături și de  specialiștii autohtoni) subiecte de actualitate precum: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice Search, Personalization. 

  • Karl Gilis – Top 3 experți internaționali în Usability și Optimizarea Ratei de Conversie, potrivit PPC Hero
  • Wil Reynolds – Expert practician în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics
  • Gerry McGovern – Top 5 vizionari care au contribuit semnificativ la dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times
  • Dennis Yu – Unul dintre cei mai buni specialiști internaționali în Facebook Ads
  • Jono Alderson – Special Ops @Yoast și cel mai bun specialist SEO în 2018, potrivit Serpstat
  • Ian Jindal – Fondatorul și Redactorul Șef al publicației Internet Retailing
  • Steven Hoober – Top 4 experți în Mobile UX din întreaga lume
  • Hannah Thorpe – Expert în Content Marketing

Subiecte de maxim interes pentru oricine caută succesul în E-Commerce și Digital Marketing.

Ziua de 27 Mai din cadrul GPeC SUMMIT este dedicată Conferinței și Expo – locul cel mai potrivit pentru networking între reprezentanții magazinelor online și furnizorii de servicii e-commerce. 

Ziua de 28 Mai aduce 5 sesiuni de Masterclass cu speakeri internaționali și 1 Curs intensiv de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători, astfel:

  • Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
  • Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
  • Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (3 ore) – Jono Alderson
  • Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
  • Extended Masterclass Usability & Customer Experience (6 ore) – Gerry McGovern
  • Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (6 ore) – Raluca Radu, Andrei Radu & Guests

Abia așteptăm să ne vedem prin zonă, la final de mai!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.