Mâine are loc TeCOMM București 2019, evenimentul dedicat magazinelor online
Mâine, 10 aprilie, are loc la București în cadrul JW Marriott Grand Hotel, evenimentul dedicat unei industrii in crestere, cea a ecommerce-ului – TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Proprietari de business online, furnizori din domeniu, start-upuri curajoase, investitori și profesioniști în eCommerce se reunesc pentru o zi de învățare, networking, aflarea unor soluții de business și know-how internațional de la cel mai bine pregătiți oameni din industrie.
Tematica acestei ediții este eCommerce made personal și pune accent pe personalizare: de la găsirea acelor soluții care ajută magazinele online din România să vândă mai mult, până la oferirea de conținut adaptat nevoilor actuale de business.
Agenda completă: bune practici, 16 h de conținut aplicabil, soluții de vânzare la nivel internațional si un spatiu potrivit incheierii de parteneriate
Prima parte a zilei
Main stage – Inovația în eCommerce, automatizarea proceselor, engagement sau cum pot roboții software să eficientizeze task-urile repetitive în eCommerce sunt doar câteva dintre prezentările care contribuie la personalizarea experienței de cumpărare a utilizatorului final. Speakerii prezenți pe scena TeCOMM sunt atât din țară, cât și din străinătate.
Amintim de: Nick Lansley (Director and Innovation Insider | Nick Lansley’s Innovation Lab) cel care a lansat retailerul Tesco in eCommerce, Jan Lastuvka (CEO | MonkeyData), Wouter van Horssen (Manager Customer Loyalty @ ING Netherland), Rareș Bănescu (CEO & Founder | Retargeting.biz), Florin Toma (e-Commerce Manager @ DHL Express Romania) și Marius Costin (Country Manager @ PayU).

- A doua parte a zilei:
- Workshop-uri practice despre comunicare, roboți software, AI chatbots, social media și procese decizionale susținute de Sorin Despot (FinTech Marketer @ Twispay), Gabriel Caramis (CEO @ Woobble), Xenia Muntean (CEO @ Planable.io) și Dan Koblicska – Talent Manager @ Altran România.
- Masterclass susținut de Cătălin Matei – CEO @ Increase Media, pune accent pe strategiile de social media care contribuie la dezvoltarea magazinului online în 2019, personalizat pe fiecare domeniu de activitate, sesiune de întrebări și răspunsuri;
- Masterclass susținut de Ivan Imhoff – CEO @ CR Optimization Academy | Cognytive ltd. axat pe psihologia consumatorului, deciziile de cumpărare și metode de cercetare pentru optimizarea ratei de conversie;
- Google Atelierul Digital Consultancy – este oportunitatea de a învăța în termeni de performanță cum poți dezvolta un business cu ajutorul Google, având totodată parte și de consultanță gratuită.
***
Pe tot parcursul zilei însă, participanții au la dispoziție accesul în Brella – platforma de networking intuitiv implementată pentru prima dată în România. Accesul în platformă se face în cinci pași simpli: descărcarea aplicației (disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS), logarea cu un singur clik, introducerea codului de eveniment tecomm2019, setarea intereselor și happy networking!
Totodată, pe parcursul zilei, speakerii sunt prezenți în zona expozițională pentru a răspunde întrebărilor și a se implica în discuții cu participanții. Organizatorii evenimentului, Libero Events, încurajează participanții să fie cât mai implicați și să pună întrebările care îi ajută în rezolvarea situațiilor din practică.
Scurtă radiografie a pieței de eCommerce la început de 2019
Deși încă traversează un proces de educare, piața de eCommerce din România este în plină ascensiune, PayU estimând că în acest an va ajunge la o valoare de 3.5 miliarde de euro. Cifrele arată un număr estimativ de 15.000 de magazine online, iar cele care se mențin în top investesc constant în tehnologie, atragere de specialiști pe fiecare nișă, precum și orientarea, mai mult sau mai puțin impusă de noua reglementare, spre comerț transfrontalier. Prin comparație cu piețele vestice, piața din România se maturizează treptat și se poziționează din ce în ce mai bine: atât prin prisma start-up-urilor care atrag investitori străini, cât și prin prisma serviciilor din ce în ce mai specializate.