Noutati

Vrei o campanie cu influenceri? 2performant Influencers

Pentru un magazin online, investițiile în marketing online se pot duce în 2 direcții:

Una (și de obicei și cea mai scumpă) este să iasă în întâmpinarea clientului doar atunci când acesta își declară interesul pentru anume probleme/produse sau servicii. Pe termen scurt acest lucru se poate face prin intermediul platformelor PPC (Google Ads/Facebook Ads), iar pe termen lung prin optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). În acest caz, odată cu oprirea investițiilor și numărul de vizitatori va scădea proporțional.

Cealaltă direcție este cea prin care investițiile merg spre a atrage atenția posibililor clienți de existența magazinului, fără ca aceștia să fie neapărat interesați pe moment de produsul sau serviciile oferite. Putem numi această direcție branding. Rezultatele în acest caz se pot vedea pe termen mai lung (durează ceva timp până cineva uită o reclamă bună sau o recomandare făcută de o persoană pe care o îndrăgește).

Fiecare din aceste direcții are subramurile ei, dar fără să intrăm în detalii putem ajunge la concluzia că marketingul online se bazează pe vizibilitate și atingerea publicului țintă

Pentru anumite canale (bannere pe site-uri, google, facebook etc) această vizibilitate se poate cumpăra destul de simplu și rapid însă întotdeauna oportunitatea mai mare vine din alăturarea vizibilitate+încredere.

Influencer marketing

O persoană se poate numi influentă atunci când există un grup (de obicei mare) de persoane care îi urmăresc creațiile (foto/video/text/audio) sau activitățile și reactionează la ele (își arată aprecierea sau le recomandă mai departe prietenilor). Acești influenceri, printr-un lung șir de evenimente, au reusit să creeze o relație de încredere cu urmăritorii lor, această încredere fiind temelia de bază în marketingul de tip influencer marketing. Practic, ca și companie te vei folosi de încrederea pe care urmăritorii influencer-ului o au în acesta, pentru a-i convinge să ia in considerare produsele sau serviciile tale.

Pe scurt, influencer marketing înseamnă colaborarea dintre un brand și influencer, colaborare care constă în promovarea brandului de către influencer în rândul masei sale de urmăritori.

De ce să folosești 2performant Influencers?

Dacă te-ai hotărât să încerci o campanie de influencer marketing, trebuie să știi ca 2performant, o companie cu 10 ani vechime în piața de marketing afiliat, a lansat o secțiune de management al campaniilor de influencer și de content marketing numită 2performant Influencers.

Asta înseamnă ca prin platforma lor:

  • poți găsi sute de influenceri și îi poți filtra în funcție de nișa sau tipul de conținut pe care-l dezvoltă
  • închei un singur contract (cu 2performant) și scapi de birocrația colaborării cu mai multe tipuri de entităti juridice
  • ai un sistem digital de management și organizare a colaborărilor
influenceri cu care poți colabora

Cum funcționează?

  • Te înregistrezi în platformă.
  • Adaugi un brief al campaniei (poți avea oricâte campanii concomitent).
  • Inviți sau primești cereri de la influenceri, putând stabili cu fiecare în parte costul colaborării.
  • Aprobi materialele publicate de către influencer.
  • Primești o singură factură pentru toate colaborarile.

În video-ul următor poți vedea exact cum arată platforma și cât de simplu e procesul de a colabora cu un influencer.

Costuri

Influencerii își stabilesc singuri prețurile pentru diferite servicii (publicarea de articole, postare pe social media, menționare în materiale video/audio etc). În funcție de analiza pe care fiecare companie trebuie să o facă unui influencer , stabilirea prețului se face prin negociere.

Costul platformei 2performant este de 10% din prețul negociat cu influencerii.

Concluzii

2performant Influencers este cea mai ușoară metoda de a colabora cu numeroase vedete sau cu site-uri din cele mai mari trust-uri de presa, transparent, fără ca cineva să trebuiască să pună o vorbă bună pentru a putea intra în legătura cu aceștia. 

Testează și tu 2performant Influencers 

Comments (4)

  1. Vreau sa stiu si eu cum suntem platiti,ca am incercat vreo doua saptamani si nu mia aparut nimic ,ma refer la cat am muncit sa stim cat primim pentru efortul depus.

    • Atunci cand aplici la o campanie, de comun acord se stabilesc termenii colaborarii (cost, livrabile, deadline), iar plata se face imediat ce compania aproba materialele create de tine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *