Evenimente

TeCOMM București 2018 si tot ce trebuie să știi despre vizibilitatea digitală

85% din relaționarea cu clientul va fi efectuată fără a interacționa cu niciun om până în 2020, prevede un studiu condus de Gartner. Giganții din eCommerce precum Amazon, Walmart și eBay au abordat acestă tehnologie subtil, îmbunătățind eficacitatea echipelor ce utilizează inteligența artificială.

Inteligența artificială este unul dintre subiectele dezbătute in acest an la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, evenimentul premium în comerțul electronic, pe 7 si 8 martie. TeCOMM include în cele două zile ale evenimentului tematici de discuție precum:

  • Inteligența Artificială și modalitățile prin care magazinele online pot automatiza procesele
  • Marketing în era asistenței, by Google
  • Cum poți să crești rata de conversie atât a vizitatorilor cât și a clienților existenți ai magazinului online
  • Creșterea profitului cât și ROI-ul generat
  • Keynote Tim ASH: Este irațional! De ce vânzarea către partea stângă a creierului nu va funcționa?
  • Eficientizarea operațiunilor financiare pentru magazinele online
  • Cum să te extinzi la nivel internațional și să faci export

Reprezentații eBay, Google, Retargeting.biz, Exponea sau Citi Bank urcă pe scena TeCOMM în 7-8 martie alături de peste 350 proprietari ai magazinelor online din România și profesioniști în eCommerce. Prima zi a evenimentului include prezentările speakerilor internaționali și naționali, iar cea de-a doua zi peste 15 sesiuni de workshopuri în săli paralele.

În premieră anul acesta, Tim ASH, unul dintre pionierii în optimizarea conversiilor încă de la începutul Internetului și declarat de Forbes în top 10 marketeri online din lume va susține în prima zi TeCOMM prezentarea axată pe vânzarea în online. Profesioniștii în marketing online vor participa în exclusivitate și la Masterclass-ul axat pe Conversii în Comerțul electronic susținut de Tim ASH.  În cadrul acestuia, participanții învață:

  • Cum să obții feedback în timp real de la vizitatorii magazinului online;
  • Greșeli de evitat în pagina principală a magazinului online: homepage, search results, category, product detail și checkout;
  • Provocările comerțului online pe mobil și cum ar trebui abordate;
  • Cum structurezi categoriile și produsele în magazinul online pentru a maximiza vânzările;
  • Tehnici pentru scăderea ratei de abandon a coșului de cumpărături;
  • Folosirea automatizărilor de marketing pentru a oferi suport clienților în experiența de cumpărare;
  • Personalizarea și oferirea de experiențe adaptate fiecărui client în parte;
  • Tehnici offline și contactare directă pentru amplificarea vânzărilor din online;
  • Cum creezi audiențe similare pe baza clienților existenți;

Speaker principal la numeroase conferințe din întreaga lume, Tim ASH este și autor al bestseller-ului Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions.

***

Între 7-8 martie, la Radisson Blu Hotel***** din București ne dăm așadar întâlnire cu peste 350 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic. Ne bucurăm să fim parteneri și în acest an. 🙂 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *