Evenimente

Noutăți despre GPeC Summit 2017: invitați și motive să ajungi

Echipa GPeC pregătește a 12-a ediție de primăvară  pe 16-17-18 Mai (la Crystal Palace Ballrooms, în București) – și reunește elita industriei de comerț online din România precum și din țările vecine: Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia & oferă super posibilitati de networking, oportunitati de afaceri, colaborări, schimb de experiență si, cel mai important aș zice – un conținut premium.

Cu ce speakeri internationali te poți conecta la ediția a 12-a?

  • Rob Siefker, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion Zappos, vine la GPec Summit. Principala lui preocupare este de a asigura experiente unice clientilor Zappos, Rob fiind un adevarat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

***

  • Pe scena GPeC SUMMIT va urca și Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes.Tomi este autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. A făcut parte si din top management-ul Nokia, iar în prezent este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți din industria telecom la nivel internațional. Pe 16 Mai 2017 Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

***

  • Cel de al treilea speaker internațional dezvăluit de organizatorii GPeC este Karl Gilis – care revine în România la cererea audienței după succesul prezentării de la ediția GPeC SUMMIT de anul trecut. Pe 16 Mai, Karl Gilis va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” – exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.Pentru mai multe informații și înscrieri la GPeC SUMMIT, vizitați: gpec.ro/gpec-summit-mai.

Din acest moment, magazinele online se pot înscrie și în competiția GPeC 2017, iar pentru întreaga industrie urmează 8 luni de evenimente e-commerce Premium care nu trebuie ratate.

Pe scurt, orice magazin online care își dorește un audit complex de site se poate înscrie în Competiția GPeC – prețul pentru un astfel de audit pornind de la doar 299 EUR + TVA.

La toamna – fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, magazinele vor avea o radiografie absolută a website-ului și vor ști ce trebuie remediat ca să crească rata de conversie și să vândă mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop.

Toate criteriile de evaluare și beneficiile obținute de magazinele online pot fi regăsite pe website-ul GPeC. Tot acolo se fac și înscrierile, iar până pe 11 Mai există și o ofertă Early-Bird care asigură cel mai mic preț. http://www.gpec.ro/auditarea-magazinelor-online/

 

Cine ar trebui să fie interesat de acest eveniment?

➡️ tuturor magazinelor online (indiferent de vechime) și celor care vor să se extindă în comerțul electronic,
➡️ furnizorilor de servicii
➡️ specialiștilor în logistică și marketing
➡️ precum și producătorilor
➡️ și, evident, angajatilor din eCommerce ❤️

Ne bucurăm să fim parteneri pentru al doilea an consecutiv.

Comments (1)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *