8 cărți de ecommerce – de citit în această toamnă
Spațiul online, în continua sa expansiune a reușit să-și merite loc în bibliotecile celor interesați datorită titlurilor interesante care explică sfaturi de tip ‘how to’ sau chiar poveștile din spatele unora dintre cele mai importante companii de eCommerce internaționale.
De la Jeff Bezos sau Delivering Happiness, cuvintele încarcate cu experiența bună sau rea a inovatorilor din domeniu pănă la titluri centrate pe aspectele practice, cărțile de mai jos pot fi privite ca un bundle inspirațional, împreună cu nenumărate cești de cafea. De asemenea pot fi partenerul perfect al oricărui om ce este familiarizat cu termeni precum conversii, ROI, layout și toate mărunțișurile frumoase ale acestei lumi.
Titlurile de mai jos sunt fie biografii, povești ale unor companii internaționale și cum au pornit, cărți motivaționale, de dezvoltare personală și de business sau ghiduri practice pline de detalii foarte utile, iar topul conține 8 cărți recomandate de mulți specialiști din domeniu.
.
.
.
.
.
.
Unul dintre cele mai complete titluri despre e-commerce, dezvăluie ideile din spatele amazon(dot)com și poate fi un ghid plin de inspirație pentru cei care doresc să lucreze în acest domeniu.
Fondatorul Zappos explică cum capitalul uman și prioritizarea acestuia poate sta la baza unei afaceri digitale reușite.
Un jurnal plin de spontaneitate și grația începuturilor, #Girlboss schimbă regulile jocului, oferind o lectură savuroasă despre un proiect început în camera unei tinere rebele ce s-a dezvoltat într-unul dintre cele mai interesante magazine online de modă.
Biz Stone, unul dintre fondatorii Twitter, demonstrează cum puterea creativității poate descătușa sisteme formând reguli noi în mediul digital.
.
.
.
.
.
.
Scrisă în colaborare cu fondatorii Google, acest volum explică mecanismul inovator din spatele celei mai admirate companii tehnologice.
Un titlu perfect pentru antreprenorii pasionați de cafea, urmează povestea brandului ‘Coffee Republic’ pornit de la ideea unui duo frate-soră de a oferi cafea de specialitate în sistem de lanț de cafenele.
The 4 hour week este considerată o lectură obligatorie pentru cei ce doresc să lucreze eficient, indiferent de mediul pe care aleg să își dezvolte proiectele.
Unul dintre cuvintele cheie, auzite atât de des în discuțiile despre proiecte online: ‘conversia’, este explicat pe îndelete de la analiza, tehnici de optimizare, testare pe segmente, design și copy folosit în pagină.
Ce alte cărți ar fi trebuit incluse în această listă? Ce ați mai citit și recomandați? Mai multe si AICI.
Comments (1)
Bune titlurile, le adaug la biblioteca mea, pastrez pentru iarna care vine. Am de citit multe carti interesante!