Evenimente

Oferta Early-Bird pana pe 1 august la Școala de Vară GPeC 2016

Iubești ecommerce-ul? Nu rata Scoala de vară GPeC (ajunsă deja la ediția a 6-a) – singura serie de cursuri intensive de comerț electronic din România – ce se va desfasura în perioada 24-29 august 2016 la Family Hotel Arnica*** în peisajul superb de munte din Moeciu de Sus, jud. Brasov.

Până pe 1 august poți beneficia și de oferta early-bird, adică 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur în regim double și 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur în regim single, all inclusive și-ți poți asigura unul dintre cele 50 de locuri disponibile pentru participanți și traineri. O să vezi mai jos că merită investiția.

12 workshopuri intensive de e-commerce

Diminețile de joi, vineri, sâmbătă și duminică sunt rezervate celor 12 workshopuri în care vor fi dezbătute în detaliu topic-uri precum: User Experience, Optimizarea Conversiilor, Personalizarea Conținutului, E-Mail Marketing, Analytics & Data, SEO, AdWords, Marketing Automation, Curierat, Social Media, Strategii de Marketing Online, Tips & Tricks pentru Creșterea Vânzărilor și Retenția Clienților.

Trainerii care vor susține workshopurile Școlii de Vară GPeC 2016 sunt unii dintre cei mai buni specialiști din România în E-Commerce și Digital Marketing – amintim de Andrei Georgescu (Co-Founder & Managing Partner White Image), Andrei Radu (CEO & Founder GPeC si Co-Founder TRUSTED.ro), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant), Ionuț Munteanu (Trainer & Managing Partner WebDigital), Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia si Community Manager GPeC),  Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Co-Organiser GPeC), Victor Kapra (Consultant Independent) sunt trainerii ce-ți pot răspunde la toate nelămuririle despre ecommerce.

Nu am reușit să ajung în fiecare an la Scoala de Vara GPeC, insă las mai jos câteva notite luate încă din vara 2012, de la ediția a II-a, valabile și astăzi

  •  Networkingul e bun la orice oră (Inside Jokes “nu ne cunoaștem, dar ne știm conversiile”)
  • E bine să existe și clienți nemulțumiți pentru că asta ne face să ne străduim mai mult
  • Clientul nostru cel mai bun se găsește în curtea concurenței
  • Lucrurile bine făcute își vor găsi intodeauna cumpărători
  • Pasiunea și dorință de a realiză ceva sunt ingrediente esențiale pentru succes
  • Că e ok să ne fie frică de eșec
  • Profesionistul nu lucrează în locul meu, ci împreună cu mine
  • Remarketeaza cu cap
  • Este foarte ușor de analizat concurență. Ce landing page-uri are? Ce beneficii scoate în față?
  • În adwords se recomanda utilizarea diacriticelor.
  • În analiză Email Marketing, e indicat e să ții cont de RFM (Recency, Frequency, Monetary value).
  • Oferă acel ceva gratuit consumatorului tău. Încearcă un PDF. E chestia aia: ai ceva în plus. Listat sau nu.

Au fost foarte, foarte multe notițe utile și recomandarea ar fi să-ți pregătești din timp întrebările pentru toti cei prezenți. Serile sunt rezervate activităților de team building, povestilor și glumelor spumoase condimentate cu foc de tabară, vin fiert și acorduri de chitară. Marius Matache pregateste deja playlistul cu muzica folk.

Cam așa a fost atmosfera de acum 4 ani:

iar aici sunt câteva poze si din alți ani, chiar 6 albume pline de la ediția de anul trecut.

Cine poate participa?

Toți cei direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt –oricine este direct interesat de comerțul online.

Vei afla informatii utile, practice si mici secrete care iti vor permite sa propulsezi evolutia unui magazin online si sa fii cu un pas inaintea concurentei – despre asta e vorba, pe scurt. 

Apropo, magazinele online care s-au înscris în Competiția GPeC 2016 și au selectat pachetul PLATINUM la înscriere, beneficiază de 10% discount din valoarea taxei de participare la Școală de Vară de E-Commerce GPeC 2016.

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat. 

Informații detaliate despre evenimentele GPeC poți afla și direct de pe website-ul evenimentului – www.GPeC.ro. eComJobs.ro este în acest an partener media, așa că o să vă mai povestim pe aici pe blog. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.