Evenimente

Începe cea de-a 11-a ediție anuală a GPeC – 11 motive sa participi

Gala Premiilor eCommerce este un eveniment de neratat dacă ai un business online, lucrezi în acest domeniu sau ai măcar în plan asta.

GPeC reunește de 11 ani elita comunităţii de ecommerce, adică pe cei care fac lucrurile să se miște în acest domeniu – fie că sunt proprietarii de magazine și colegii lor, fie cei care se ocupă de procesatori de plăți, bănci, dezvoltatori de tool-uri ecommerce, furnizori de soluţii şi servicii de comerţ electronic, companii de curierat, agenţii digitale, comparatoare de preţuri, reţele de marketing afiliat și, mai nou, ne alăturam și noi cu eComJobs – prima platformă din România dedicată joburilor din comerțul electronic.

GPeC 2016 se anunță o ediție plină de surprize, același conținut de calitate și cu oameni din ce în ce mai îndrăgostiți de ecommerce. <3 Așa că las mai jos o listă cu 11 motive pentru a participa

6 motive daca ai un magazin online

– În primul rând vei intra într-o comunitate mare si chiar dedicată creșterii experienței profesionale în domeniul comerțului electronic din România. Vei avea ocazia să întâlnești oamenii din spatele unor magazine online (chiar și din concurență), potențiali parteneri – de dezvoltatare, optimizare, curierat, mailing, tot felul.

GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai – ne așteaptă 3 zile intensive de conferințe și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.

Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internaționali – recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing și de la fiecare putem învăța destul de multe

  • Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
  • Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
  • David Darmanin (Founder Hotjar)
  • Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
  • Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
  • Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
  • Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
  • Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)

– Un motiv în plus – până pe 31 Mai 2016, toate magazinele online care vor să își evalueze website-urile și prezența online se pot înscrie în Competiția GPeC. Peste 20 de experți în e-commerce vor analiza website-urile magazinelor ținând cont de 125 de aspecte esențiale pentru orice business online.

– Vei primi în aceasta toamnă și un Audit complet – GPeC fiind printre puținele competiții de e-commerce din lume cu un sistem de evaluare atât de riguros. Practic se identifică problemele pe care le poți avea pe site (și poate nu le-ai conștientizat încă) și pe lângă notele acordate, membrii juriului oferă în raport și hinturi pentru soluționarea lor (scurte explicații/recomandări acolo unde este cazul).

-Pe langa GPeC Summit mai urmează și alte 8 luni de evenimenteÎntâlnirile Consultative GPeC (vei putea să adresezi întrebări în sesiunea întâlnirilor tête à tête și să dezbati aproape orice temă de eCommerce dorești și-ți dă bătăi de cap.); Școala de Vară de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (ediția de toamnă – Noiembrie 2016) și Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Romanesc.

– Așa, mai pe scurt: e locul unde poti afla cum să vinzi mai mult, mai des, iar clienții să fie și mai mulțumiți de ce le oferi.

4 motive dacă ești angajat în eCommerce

– Vei ști exact care sunt punctele forte și punctele slabe ale magazinului pentru care lucrezi, deci vei ști ce probleme are și cum să le remediezi pentru a crește vânzările.

– Speakerii vor veni cu studii de caz interesante și prezentări de trenduri foarte actuale

– Vei afla cel mai probabil atunci și rezultatele Studiului Profilul Angajatului in eCommerce. Dacă nu l-ai completat chiar te rugăm să o faci.

promo_studiu

– Vor fi subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;

– Motivul cu nr 11: Va fi “un adevărat festin de E-Commerce Premium”, potrivit organizatorilor. 🙂

Informații detaliate despre evenimentele GPeC poți afla și direct de pe website-ul evenimentului – www.GPeC.ro. eComJobs.ro este în acest an partener media, așa că o să vă mai povestim pe aici pe blog. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *