Oferim 2 invitatii la TeCOMM 2016
Joi pe 21 Aprilie are loc ediția aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo – dedicată proprietarilor de magazine online dar și furnizorilor de produse, servicii și solutii de eCommerce, care vor să învețe cum să își pună în valoare business-ul ținând cont de conceptul “Power to the customers”. Totul se desfășoară într-o singura zi (în Bucuresti la Athenee Palace Hilton) și sperăm să ne vedem prin zonă și să mai discutăm despre piața de ecommerce.
Printre speakerii straini se numără:
- David Rothwell (UK) – Director Rothwell Media Ltd și autorul best-seller-ului „The AdWords Bible for eCommerce” ce va vorbi despre principalele greșeli pe care le fac magazinele online în campaniile lor de Adwords
- Karol Karpinski (PL) – Client Partner Central Eastern Europe for Global Marketing Solutions – Facebook va vorbi despre provocările și oportunitățile unui magazin online folosind Facebook în a atrage clienți
- Steen Rasmussen (DK) – Senior partner și Co-Fondator IIH Nordic va vorbi despre insight-urile cele mai importante pe care să le extragi din Google Analytics
- Chris Jones (UK) – User Experience Director și eCommerce specialists Blueleaf va prezenta studii de caz privind cele mai bune practici privind îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților pe site.
În paneluri vor fi și speakeri din companii precum: MasterCard, Banca Transilvania, eMAG, Urgent Cargus, Flanco, Paravion, Netopia MobilPay, Zoot.ro etc.
Așadar mulți profesioniști vin din agenții și magazine online din UK, PL, DK și Romania și vor vorbi despre situatia curentă a pieței, despre provocari, rezultate și solutii eficiente în eCommerce. Ne vor povesti și despre ce tooluri au folosit, ce ne recomandă și sperăm să luam notițe cât mai interesante!
Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Vezi aici agenda şi speakerii evenimentului.
eComJobs are de dat 2 invitații la TeCOMM 2016
(în calitate de partener media) și tot ce trebuie să faci e să comentezi la acesta articol până luni la prânz (ora 12 00) și să ne răspunzi la întrebarea: – Ce motiv ai avea să schimbi jobul în următoarea perioadă? SAU – Ce te-ar motiva mai mult la locul de muncă actual?
Tot luni, 18 Aprilie vom anunța și câștigătorii (cei 2). Cel mai probabil în jur de ora 13. De asemenea cine știe și vrea să mă ajute pentru un eventual liveblogging de la TeCOMM 2016… mâna sus și discutăm! Invitația e garantată!
****
Mulțumim mult tuturor pentru participare! Căștigătoarele sunt: Ramona Joita si Roxana Stratica! Au fost alese random (nu ne cunoaștem deloc), însă sunt active și pe grupul Joburi in eCommerce. Curând vom avea un alt concurs tot cu invitații la un eveniment de eCommerce… și sperăm să vă avem participanți. Mult succes!
Comments (4)
La locul de munca actual m-ar putea motiva oamenii cu care lucrez. Daca ei au dorinta de a evolua si sunt creativi, atunci si eu sunt mai motivata sa creez si sa concep impreuna cu ei strategii de succes pentru clientii nostri.
Hello,
Ei bine, motivul pentru care as schimba jobul actual ar fi nesiguranta pe care mi-o ofera angajatorul, care da semne ca nu ar rezista modificarilor si presiunilor economice.
Salut,
Motivul pentru care as schimba jobul actual este lipsa feedbackului – pozitiv sau negativ.
Plafonarea pe care o atingi ca specialist de marketing intr-un SMB. In ciuda pasiunii pentru eCommerce, ajungi sa vrei mai mult, sa vrei operatiuni mai largi si mai complexe.