Evenimente

Bilete Early Bird retailArena 2019

Inca putin timp pana la evenimentul retailArena, din 23-24 octombrie. Ediția de anul acesta ”From emotions to experience: retail of the future” isi propune sa aduca in atentia publicului idei inovatoare pentru comertul viitorului , aplicatii practice din strategiile de marketing sau vanzari ale unor companii importante din domeniu si sa analizeze avantajele unei afaceri […]

Utile

Ce face un Brand Content Writer?

Nu-i cel mai ușor lucru din lume să explici cuiva ce face un brand content writer, mai ales dacă ești și tu unul. Dar de undeva trebuie să încep, așa că o să vorbesc puțin despre vreme. Mai bine zis, despre vremuri.  Sunt vremuri bune pentru content writeri. Revoluția conținutului, la care asistăm deja de […]

Utile

Primul pas în dezvoltarea unei culturi de companie: alegerea valorilor

Cultura unei companii este acel lucru invizibil care-i face pe angajați să se comporte responsabil, să ia decizii pe cont propriu sau să le fie de ajutor celorlaltor colegi, toate acestea fără a-i face să se simta inconfortabil. Îi putem spune chiar personalitatea companiei. Cultura unei companii este ceea ce se întâmplă atunci când șeful […]

Utile

Ai un site WordPress? Câștigă bani promovând eComJobs

Dacă ai un site/blog bazat pe WordPress, vei afla din acest articol cum poți afișa în timp real job-urile disponibile pe eComJobs pe site-ul tău și cum poți câștiga bani din asta. Pasul 1: preluarea job-urilor Site-urile bazate pe WordPress permit afișarea conținutului preluat din alt website în secțiunile de tip widget (piese). Cel mai […]

Utile

Organigrama unui magazin online

Când vine vorba de organizarea departamentelor unui magazin online, trebuie să menționăm că nu există o singură variantă general valabilă și funcțională pentru orice tip de magazin. În funcție de criterii precum vechimea pe piață, tipul lanțului de aprovizionare, piața în care activează sau tipul de produse vândute, unele din departamente sunt comasate, externalizate, dar […]