Evenimente

Calendarul conferințelor eCommerce în 2020

Revenim și în 2020 în ajutorul angajaților și al angajatorilor din eCommerce cu lista completă a evenimentelor de digital organizate în România și în Europa. Axate pe subiecte în strânsă legătură cu comerțul online, aceste conferințe sunt locul ideal de a afla studii de caz interesante, de a descoperi noi tehnologii utile unui magazin online […]

Utile

Ce beneficii trebuie să îți ofere procesatorul de plată cu care colaborezi?

Piața de eCommerce din România este în continuă creștere și dezvoltare, iar acest trend va rămâne ascendent, deoarece din ce în ce mai mulți oameni pun bazele primului lor magazin online. Deoarece procesatorul de plată este unul dintre cei mai importanți factori atunci când vorbim despre setarea unui nou magazin online, în acest articol îți […]

Noutati

Piața de eCommerce din România 2019 – Rezultate studiu GPeC și iSense

GPeC SUMMIT și iSense Solutions au anunțat astăzi primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România. Conform raportului, românii cheltuiesc cele mai mari sume în online pentru sejururi și servicii de turism (1.429 lei în medie pe an) și pentru produse electrocasnice sau electronice (1.129 lei în medie pe an). Studiul prezintă […]

Evenimente

Invitație la European Digital Commerce

La începutul verii 2019, un nou eveniment dedicat industriei de eCommerce și-a făcut apariția în România. European Digital Commerce a reușit să strângă la prima ediție, peste 150 de reprezentanți a celor mai importante magazine online. Ediția de toamnă În ediția de toamnă care va avea loc pe 31 octombrie la hotelul Sheraton din București, […]

Evenimente

Retail Arena 2019, 1+1 gratuit

În fiecare an, retailArena aduce în atenția participanților tendintele momentului în domeniul comercial la nivel local si global. Tematica din 2019 a evenimentului , ”From emotions to experience: retail of the future”, își propune să sublinieze importantacreării unei experiențe pentru consumator și fidelizarea lui prin intermediul unor factori emoționali, atât în mediul offline, dar si online. Timp de două zile, intre 23-24 octombrie, spatiul retailArena, organizat in cadrul Hotelului Sheraton, din Bucuresti, va fi unul dedicat ideilor inovatoare […]