Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner – speakeri la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie

Pe 14 și 15 noiembrie ne întâlnim în București la o ediție epică a #GPeCSUMMIT powered by FAN Courier! Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner sunt primele 3 nume anunțate de pe afișul Evenimentului Anului în E-Commerce. Vom avea parte de două zile de Conferință E-Commerce & Marketing Online Premium cu speakeri care sunt capul de afiș al marilor evenimente de profil internaționale.

***

 Neil Patel este Co-Fondatorul Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics și un adevărat geniu în Marketing Online ce va susține un keynote de 45 de minute în cadrul GPeC SUMMIT pe 14 noiembrie, iar pe 15 noiembrie va avea o sesiune practică de 90 de minute în cadrul GPeC Special Day.

 Amy Harrison este Fondatorul și Owner-ul Write With Influence, una din cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume. Ea îi ajută pe deținătorii de afaceri online cu sfaturi concrete și testate despre cum să scrie cel mai bun conținut de marketing repede și ușor.

Pe 14 noiembrie Amy Harrison va susține un keynote de 45 de minute intitulat “The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible”, iar pe 15 noiembrie va avea un workshop practic de 90 de minute în cadrul GPeC Special Day.

 Oli Gardner este Co-Fondatorul Unbounce, una din cele mai cunoscute platforme de Conversion Marketing la nivel internațional și expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui website. Prezentarea lui de laGPeC SUMMIT e despre Data Driven Design.

***

Una din noutățile pregătite de organizatori la GPeC SUMMIT este GPeC RED – Regional Expansion Debate, prima dezbatere cu cele mai importante personalități ale comerțului online din regiune, menită să aducă magazinelor online românești o radiografie la zi a pieței de e-commerce la nivel european și oportunitățile de extindere regională.

“Tot mai multe magazine online românești vor să își extindă operațiunile în alte țări pentru că oportunitățile de a accesa un public nou și de a lărgi baza de potențiali clienți sunt uriașe. De aceea, reunim la aceeași masă reprezentanții celor mai importante companii și Asociații E-Commerce din regiune, cu scopul de a afla care este situația piețelor din jur, ce se cumpără, care este valoarea coșului mediu, ce verticale de piață nu sunt încă acoperite, care sunt particularitățile de consum în fiecare piață etc. tocmai pentru a înlesni tranzacționarea cross-border. E-Commerce nu ține cont de limitele geografice.”, explică Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

GPeC RED va avea loc în cadrul GPeC SUMMIT, în ziua de 14 noiembrie, iar la dezbatere sunt invitate persoanele cheie din țările cu creștere semnificativă în e-commerce: Zoltán Ormos (Ungaria), Justyna Skorupska (Polonia), Stephan Grad (Austria), Simona Kijonková (Cehia), iar lista nu se oprește aici, potrivit organizatorilor.

Ofertă specială de preț Early Bird pentru primii înscriși:

Până pe 23 octombrie, ora 23:59, înscrierile la GPeC SUMMIT costă 109 EUR + TVA/persoană și includ: acces la ambele zile de eveniment (14-15 noiembrie), acces la GPeC E-Commerce Expo (14-15 noiembrie), servicii de catering & coffee breaks, servicii de traducere simultană (Engleză-Română și viceversa). Prețul unui bilet de acces va deveni 149 EUR în perioada 24 octombrie – 10 noiembrie.

Înscrierile se fac completând formularul de înscriere de aici: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-noiembrie/

Ne bucurăm să fim parteneri pentru al doilea an consecutiv. ❤️